Tuesday, January 5, 2010

ANDA INGIN MENEMPAH GELANG TEMBAGA ATAU MENGHADIRI KURSUS JEWELERY?

Saya telah berhenti berkerja lebih dari 4 bulan kerana tangan yang selalu sakit apabila menekan butang keyboard dengan tangan kananku. Pekerjaan saya dahulu sebagai reservations agen memerlukan saya untuk duduk di belakang komputer seharian membuat reservasi syarikat penerbangan. Rasa sakit ini juga mempengaruhi kelajuan kerja dan membuat saya sengsara. Lawatan ke doktor tiada menunjukkan apa-apa, tapi saya mempunyai semua gejala arthrithis. Doktor juga menyarankan agar saya melihat pakar di hospital, tapi sampai hari ini saya tak buat temu janji. Sebenarnya saya tidak suka pergi ke dokter, klinik atau hospital.

Setelah berhenti kerja saya menghabiskan masa membuat jewelry dan aksessori yang telah jadi hobi saya selama sekitar 3 tahun, tetapi tidak punya banyak masa untuk semua itu. Saya senang membuat perhiasan dari perak dan saya juga menggemari aksessori dari tembaga. Baru2 ini saya teringat pernah membaca tentang tembaga yang boleh mengurangkan rasa sakit artritis. Sebenarnya tembaga telah digunakan untuk meningkatkan kesihatan melalui pelbagai cara sejak zaman purba. Namun, keberkesanan perhiasan tembaga belum terbukti secara ilmiah atau saintifik dan tuntutan ini dikatakan dibuat oleh para penjual aksessori tembaga untuk menguntungkan biznez mereka.

Pada suatu hari ketika tangan terlalu sakit (ini sekitar permulaan Disember yang lepas), saya memutuskan untuk memakai gelang dan cincin tembaga buatan sendiri sehari-hari di tangan kananku. Dalam fikiran saya, tak rugi apa2 kalau saya mencuba. Memang menakjubkan, rasa sakit terasa berkurangan! Sebelumnya tanganku lemah dan sakit terasa walaupun hanya menyapu lantai, menggoreng nasi atau lama sikit duduk dikomputer.

Inilah diantara gelang2 tembaga buatan saya sendiri yang saya pakai silih berganti setiap hari. Alhamdulillah dengan izin Allah saya telah menemui ubat 3M yang Murah, Menarik dan Menakjubkan untuk penyakit saya.

Jika anda ingin menempah gelang tembaga atau menghadhiri kursus jewelry hubungi saya ladywire@ymail.com,
Tapi jika anda ingin tahu program berniaga menggunakan teknik 3M layarilah http://guis2009.multiply.com
atau hubungi saya ditalian 97737841.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

No comments: