Saturday, December 5, 2009

KALAU PRODUK ANDA POWER, ANDA JUGA PERLUKAN BANNER YANG POWER!!!

Image and video hosting by TinyPic
Dengan harga $15 untuk satu banner kami boleh menolong anda untuk mempunyai banner itu.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kenapa kita harus ada Banner?
Mentor saya memberitahu bahawa banner adalah Bendera kita tak ada negeri yang takde Bendera. Begitu juga dalam perniagaan kalau anda takde Banner samalah saperti anda tak "exist" dalam lingkungan itu. Lebih menariknya banner itu maka akan lebih mendapat perhatian pada pengunjung2. Selain daripada Banner, Anda juga harus tahu Strategi Pemasaran & Promosi.
Saperti biasa pada bulan ini kita akan sibuk untuk memperdagangkan barangan kita di Bazaar-bazaar Usahawan yang HAA telah usahakan untuk kita.
Soalnya apakah persediaan yang harus kita lakukan sabelum bazaar itu bermula?
Adalah penting untuk mengatur strategi yang terbaik untuk memastikan keberkesanan pemasaran/promosi kita diBazaar tersebut.
Umpamanya Dalam soal Kaki Tangan, Logistik, Flyers & Banner, Promosi On-Line, Promosi Off-Line, Penawaran, Budget Pemasaran, Anggaran Pembelanjaan dan Anggaran Target keuntungan, Strategi Target & Lokasi dan yang paling penting mengetahui Teknik-Teknik Promosi yang hebat.Jangan lupa buat Sesi BrainStorming dan bersepakat kerana Bersepakat adalah Berkat. Akhir Sekali Uncle Zin ucapkan Selaat Maju Jaya pada kita yang dah capai Next Level sebab dia kata, kita dulu macam katak bawah tempurung. Sekarang ehwah2 dah nak jadi Taukeh Neo dan ada nak Jadi Taukeh Besar. Insyaallah. Jika ada permasaalahan atau hendak nasihat jangan segan talifon Uncle Zin ditalian 97953416.

Jika anda mahukan keterangan lanjut hubungi saya ditalian 97737841 atau emel kepada pakmat492@yahoo.com.sg

No comments: