Thursday, May 27, 2010

GURU ATAU MENTOR BUKANLAH LILIN YANG BERKORBAN DEMI ORANG LAIN!

TAPI GURU ATAU MENTOR ADALAH UMPAMA IBUBAPA ATAU KELUARGA KITA SENDIRI

Image and video hosting by TinyPic

Belajar dari kesilapan atau kegagalan, ia adalah pengalaman yang amat bermakna, ia adalah guru yang terbaik. Namun, semua perkara tersebut bukan satu pemberi laluan untuk anda membuat target yang besar dalam masa yang singkat. Pelajarilah, laluilah, selamilah dan seriuslah terhadap pelajaran-pelajaran yang anda perolehi melalui pengalaman.

Namun kini buku , bengkel, seminar, blog dan forum sudah banyak dipasaran dan diinternet. Ok! Apa yang saya ingin nyatakan adalah, jika anda yang baru memulakn perniagaan internet supaya dapatkan seorang guru atau Mentor IM dan bukannya guru atau mentor yang seperti lilin membakar atau berkorban diri sendiri demi orang lain. Tetapi guru atau mentor yang umpama ibubapa, adik beradik, keluarga atau sedara mara kita. Ok tak ok..

Jika anda yang tidak tahu IT, Newbie IM, baru memulakan perniagaan kecil-kecilan dari rumah, ibu2 tunggal dan sesiapa sahaja yang mempunyai impian untuk menjadi usahawan internet boleh menghubungi kami ditalian 97953416 atau 97737841. Emel kepada usahawan_siber@yahoo.com.sg atau pakmat492@yahoo.com.sg

No comments: