Monday, November 9, 2009

BAGI MEREKA YANG TAK SABAR UNTUK KELAS BLOG SESI 3!!

TIDAK PERLU KEMAHIRAN

Jika Anda benar-benar baru untuk membangun Lelaman web, Anda tidak harus takut untuk mencuba walaupun anda tidak tahu komputer, anda tidak tahu internet, anda tidak tahu pegang tetikus, dan sebagainya...IA TIDAK MENJADI HALANGAN! Apa yang perlu adalah Semangat Anda untuk BELAJAR! Apa yang anda harus tahu dan belajar ialah:-

    • Bagaimana hendak pegang tetikus dan halanya
    • Tahu perbezaan antara tetikus tombol kiri anda & tombol kanan
    • Akhirnya dan tahu apa itu copy dan paste (Ini Pak Mat KING)

Sebenarnya itu sahaja yang perlu anda tahu! OK tak OK?

Mengambil kursus blog Uncle Zin adalah begitu mudah kerana Uncle Zin tahu anda bukanlah Website Master, WebSite Developer atau pelajar politeknik tetapi saorang individu yang ingin menggunakan Platform Internet sebagai satu lagi peluang untuk mendapatkan PENDAPATAN SAMPINGAN dan juga membina perniagaan anda.

Setiap langkah yang diajar oleh Uncle Zin adalah mengenai diri Anda dan ianya mengikut bahasa dan "Lingo" anda supaya anda mudah memahami. Kursus ini dipenuhi dengan perasaan berani bukan takut kerana semuanya akan berjalan dengan situasi kekeluargaan.

Kerana inilah kursus ini membina usahawan yang sangat rapat antara satu dengan lain dan membina perniagaan mereka berdasarkan rasa ukhwan dan bertanggung jawab antara satu dengan lain.

Olehitu Untuk Kursus bahagian 3 dari kumpulan 1 & 2 akan diadakan pada hari selasa 10hb Nov 2009 jam 07:30mlm diHAABNC.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di talian 97737841 atau emel kepada pakmat492@yahoo.com.sg

JUMPA ANDA DISANA!

No comments: