Tuesday, March 23, 2010

GEMPAK DIKL BERSAMA PAKAR IM DAN RAJA ADSENSE, SYED IKHWAN!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mar 22, '10 1:03 PM
for everyone

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Semua peserta berasa gembira, puas hati dan nak pergi lagi. Bila tu? Pada bulan Jun, cuti sekolah dan ada yang nak bawak ipar duai, mertua, pak long dan abang long. Power, hebat, untung tak rugi Internet Seminar Syed Ikhwan! Pasal apa? Untuk kumpulan anak didik Uncle Zin Bayar $50, boleh dapat ebook percuma yang bernilai lebih dari $50. Dah balik modal pun.
GEMPAK DI KL!Kerana Nak kan ILMU!

Bayangkan dari Singapura kumpulan kami yang kebanyakan dah 40an - 50an tahun keatas sanggup keKL untuk belajar pemasaran Internet secara langsung dengan Pakar IM Malaysia Raja Adsense Syed Ikhwan bahkan Pakar IM kita sangat terharu akan kesanggupan dan kemahuan kami untuk berjaya dalam dunia IM. Oleh itu dengan tidak membuang masa Syed Ikhwan terus memberikan tip-tip yang hebat secara detail tanpa hype atau hanya bayangan konsep. Tip-tip dan rahsia ini sangat lah mudah, efektif dan hebat kerana ianya merangkumi faktor:-

Mencari Niche Market

Mengetahui Permintaan Pembeli secara detail..

Peluang-peluang yang ada dalam Internet

Rahsia SEO cara mudah untuk mendapat ranking yang baik

Rahsia Backlink

Rahsia Adsense

Rahsia Pemasaran Video "Kelakar Seram"

Rahsia "Tiga Segi" dalam membuat Landing Page yang efektif

Mengetahui Kekuatan Blog Berbayar dan Percuma untuk menjadi IM yang hebat

Rahsia Pemasaran Facebook & Lelaman Sosial

Rahsia Affiliate

Tip-tip pengalaman IM dari Uncle Zin dan Syed Ikhwan untuk mendapatkan link-link yang boleh membantu pemasaran Internet.

Sesi ini dijalankan begitu padat sahingga 6 jam rasanya terlalu singkat bahkan ditambah dengan soalan demi soalan oleh para peserta yang sememangnya begitu berkobar-kobar ingin tahu lebih mendalam mengenai pemasaran Internet.

Teknik "Sparring Partner" antara Syed Ikhwan dan Uncle Zin sangatlah efektif kerana setelah penerangan dari Syed Ikhwan, Uncle Zin akan menguatkan lagi dengan tip-tip yang lebih hebat dari pengalaman beliau untuk peserta menafaatkan. Sesi yang sangat enjoyz, santai dan penuh ilmu!

Yang paling "Bestnya" Syed Ikhwan menghadiahkan lebih dari dua buku e-book karangannya kepada semua peserta yang bernilai lebih $50.

Bayangkan ianya hanya boleh dilakukan kerana Uncle Zin mempunyai hubungan baik dengan pakar IM dan menjalinkan usaha sama ini. Bahkan nilai $50 dollar sebagai bayaran untuk seminar sebegini rupa seperti membeli berlian dengan harga kaca.

Untuk Bulan Jun Uncle Zin akan membuat lagi satu sesi IM yang lebih hebat kerana ianya mengenai kaedah pemasaran IM yang belum lagi bertapak disini. Ingin tahu kenalah menganggotai kumpulan GUIS dan hubungi Uncle ZIn ditalian 97953416 atau saya ditalian 97737841.Boleh juga emel kepada usahawan_siber@yahoo.com.sg

No comments: