Tuesday, March 2, 2010

TESTIMONI DARI CIK NORA. BELIAU SUKA BANGET DENGAN WARNA BANNERNYA!

Cik Nora adalah seorang Usahawan wanita yang telah mempunyai Niche Marketnya tersendiri. Beliau menjual berbagai-bagai produk bukan hanya SMILAX sahaja, seperti gambar dibawah. Beliau lebig gemar buat promosi Produk SMILAX untuk lelaki dan CURORA untuk perempuan kerana Rahsia kebahagiaan suami isteri itu adalah dari penjagaan kesihatan suami isteri itu sendiri betul tak? Saya pun sendiri ada membeli Produk SMILAX untuk lelaki dan memang bagus (power) kerana badan saya rasa semakin sihat dan cergas seperti kembali muda berumur 20 tahun. ok tak ok. Cik Nora memberitahu saya yang dia nak buat banner untuk cutefamily5nya. Dengan senang hati saya membuat bannernya diatas pemilihan gambar, warna dan konsepnya. Walaupun saya lebih selesa membuat banner selepas jam 12 malam tetapi Cik Nora sabar menanti dan gembira melihatnya bannernya bila sudah siap. Sila layari www.cutefamily5.multiply.com
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

PS :Testimoni dari Cik Nora :

Salam Encik Amin terimakasih byk� kerana sudi buat kan i banner...luv the colour very� much ...jgn marah eh if i byk rewel ok tak ok ....
PS : Banner4u
Terimakasih Cik Nora kerana telah memberikan testimoni dan sokongan padu yang power. Dengan bimbingan Mentorship Program memang kita diajar jangan rasa tertekan dan marah dengan kehendak klien yang banyak colok kerana prinsip kita give what they want..
Cik nora punya rewel pun ok pe..ada klien jangan kata rewel..dia punya kemahuan bole buat kita sewel..tapi itu semua saya jadikan sebagai cabaran untuk kita menghadapinya kerana saya mahu memberi perkhidmatan yang terbaik kepada customer .ok tak ok..

No comments: