Thursday, February 11, 2010

SHOPPING, NETWORKING DAN BELAJAR BUAT DUIT DIKL! PROGRAM USAHAWAN 3M

Image and video hosting by TinyPic

Membeli Belah Sambil Belajar Buat Duit?
Itulah keunikan Program Usahawan 3M Uncle Zin yang akan membawa anda kePlatform Program Keusahawanan yang unik. Buat Santai-santai tapi dapat Ilmu Berniaga. Ok tak Ok?
Dalam Program ini Uncle Zin akan tunjukkan bagaimana seorang anak muda menjalankan perniagannya diEbay dengan barangan Lelongan dimana dengan menggunakan teknik yang hebat dia dapat menjana pendapatan puluhan ribu sebulan dengan barangan lelongannya.
Uncle Zin akan tunjukkan tempat membeli barang-barang yang murah itu disamping membuat Networking cara untuk berniaga menerusi barangan lelongan itu.
Satelah Shopping & Networking untuk yang berminat akan diadakan satu sesi khas bersama Pakar Internet Marketing Malaysia Sdra Syed Ikhwan yang digelar Raja Adsense kerana tekniknya yang hebat yang terbukti telah menjana pendapatan melalui Program Adsensenya.
Disesi ini Sdra. Syed Ikhwan akan membongkar rahsia buat duit dengan menggunakan LANDING PAGE iaitu Lelaman untuk mempromosikan produk kita atau untuk mendapatkan pelanggan yang berkualiti.
Tidak pernah ada satu program yang sebegini rupa dan jika anda memileh untuk mengikuti kami, ANDA DAH KIRA BERTUAH! Kerana Apa? Samemangnya tempat tersangatlah TERHAD!
Olehitu kalau nak tempah tempat sila hubungi saya secepat mungkin kerana anda boleh buat networking bukan dengan usahawan dari Singapura tetapi juga usahawan diMalaysia ok tak ok.. Jangan lupa untuk membawa namecard anda sebanyak mungkin. Peluang ini hanyalah sekali sahaja kerana tidak ada peluang yang lain dimasa akan datang.
Buatlah Keputusan Sekarang dan SMS 97953416 atau 97737841, Sekarang Juga!

No comments: