Friday, February 26, 2010

TESTIMONI DARI ANAK DIDIK UNCLE ZIN. MENGADAKAN KELAS ASAS WIRE JEWELRY!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Salah satu Anak Didik Uncle Zin yang kami rasa mempunyai Potensi yang hebat ialah Saudari Fatiah. Dia mempunyai Kekuatan Potensi Diri yang boleh dimenafaatkan untuk membina bisnes yang berunsur "Passion". Fatiah berminat dalam kraftangan dawai dan mempunyai bakat dan kreatif yang sangat menakjubkan sahingga ia dapat memperkenalkan kreativitinya menjadi Usahaniaga Sambilannya.
Didalam Mentorship Uncle Zin, Fatiah diberikan saranan untuk membuat e-book mengenai cara membuat Kraftangan Dawai supaya yang berminat dapat mempelajarinya. Alhamdulillah E-book Fatiah telah dapat diselesaikan dan satelah Uncle Zin teliti dia dapati ianya mempunyai Nilai untuk dijual diPasaran Internet.
Walaubagaimanapun Fatiah merasa ia belum puas hati dalam isi kandungan E-booknya itu dan bercadang untuk menambahkan lagi Isi kandungan E-booknya itu dengan kreativiti yang lebih hebat lagi.
Fatiah bercadang untuk memberikan E-book Kraftangan Dawai ini secara PERCUMA kepada Sesiapa yang ingin memasuki kelasnya. Kami percaya nilai E-book itu adalah lebih dari $25 dollar tetapi Anda akan mendapatnya secara percuma dan juga mendapat Pengajaran dari Fatiah secara 'personal".
Bagi kami adalah rugi jika anda tidak menggunakan peluang ini untuk mengikuti kelas Fatiah!
Jadi SMS Sekarang juga untuk mendapatkan Tempat Anda! SMS Fatiah ( ladywire) 94880458 sekarang!

www.ladywire.multiply.com

No comments: