Wednesday, February 10, 2010

TESTIMONI PELANGGAN PERTAMA BANNER 4U. GEMBIRA DAN PUAS HATI!!

Cik Sue yang mempunyai lelaman blog yang mempromosikan pakaian wanita telah meminta saya untuk membuat Banner Webnya kerana terasa penampilan banner dalam blog akan membawa ramai lagi prospek pelanggan. Walaupun terdapat perubahan demi perubahan tetap saya melayani beliau kerana pada saya kehendak pelanggan amatlah penting. Alhamdulillah dia amat gembira dengan banner yang saya desainkan. Dibawah ini adalah testimoninya.

Image and video hosting by TinyPic
salaam pak mat:)
I'm sooo happy & satisfied for the service u rendered to me.sorry for being too fussy maybe): but im truly glad & happy u r there to assist me & attend to my preference:)
Keep up the gd service & price:)!!!

P.S. Jika sesiapa yang ingin menempah web banner dari pak mat siber sila hubungi saya di talian 97737841 atau emel kepada banner4u2c@yahoo.com.sg

No comments: