Wednesday, April 28, 2010

ANDA INGIN TAHU PERBEZAAN BELAJAR BLOG DIYOU TUBE DAN CARA UNCLE ZIN?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ANDA INGIN TAHU PERBEZAAN BELAJAR BUAT BLOG DIYOUTUBE ATAS DAN CARA UNCLE ZIN?

Kalaulah Anda belajar Blog setakat pengetahuan seperti diatas janganlah buang masa kerana anda boleh belajar secara percuma diInternet tetapi jika anda ingin belajar bagaimana nak buat blog yang boleh menjana pendapatan maka anda tanya dimana-mana kursus yang boleh mengajar anda dengan memberikan tunjuk ajar seperti dibawah ini beserta jaminan:-

1) Anda dijamin salepas sesi bersama Uncle Zin, anda akan mempunyai Blog yang menarik!

2) Anda dijamin bahawa anda akan mengetahui teknik yang hebat untuk mempromosikan blog anda.

3) Anda dijamin bahawa anda akan mempunyai kekuatan backlink yang telah sedia ada.

Antara yang anda akan pelajari ialah:-

1) Bagaimana nak dapatkan produk niche market anda?

2) Bagaimana nak menggunakan Sofwer Analisa yang percuma untuk mengetahui Kekuatan Produk Anda di Pasaran?

3) Anda akan mempelajari cara menggunakan Kata Kunci dan menggunakannya sebagai cara untuk mempopularkan blog anda diEnjin Pencari.

4) Anda akan diajar bagaimana nak menembusi pasaran diJepun, Cina, India dan lain2 dengan kaedah yang unik dan kreatif.

5) Anda akan diajar bagaimana nak dapatkan artikel-artikel blog dengan cara mudah dan pantas

6) Anda akan diajar bagaimana nak buat grafik seperti seorang pakar dan jadikannya sebagai daya penarik Blog Anda

7) Anda akan diajar bagaimana menggunakan kekuatan Video sebagai cara tarik pelawat dengan mudah dan pasti berkesan.

8) Anda akan diajar bagaimana menggunakan platform blog anda untuk dijadikan medium yang berkesan diJaringan Sosial saperti Facebook & Twitter.

9) Anda akan diajar macam mana nak membuat Teknik Funnel Marketing diBlog anda tanpa autoresponden ataupun hosting. Percuma Lagi!

10) Anda akan mendapat bahan2 artikel sebanya 10,000 artikel, 100 header yang menarik dan sofwer-sofwer yang penting untuk memastikan blog anda hebat!

11) Anda akan diberi peluang untuk mengikuti Kumpulan yang menjana pendapatan diInternet secara melakukannya bersama dan meraihkan keuntungan juga bersama!

12) Pembelajaran blog ini bukanlah 8 jam, 1 hari atau 2,3 hari tetapi selagi anda suka anda tetap boleh mengikuti sesi blog bersama Uncle Zin.

Apa yang Uncle Zin ingin katakan kenyataan diatas bukanlah hype atau teknik pemasaran tetapi Niat Uncle Zin ingin membantu Anda Berjaya sebab itu Uncle Zin tidak mahu ramai peserta bahkan 6 peserta cukup memadai!

Bayarannya hanyalah $150 dollar untuk minimum 4 sesi tetapi selalunya hingga sekarang semua peserta dari kelas pertama masih mengikuti sesi blog Uncle Zin kerana tip-tip yang tidak pernah putus -putus didiajar oleh Uncle Zin. Kerana Apa? Pemasaran Internet yang diajar oleh Uncle Zin adalah dari IM Underground. Ia bukan untuk semua orang dan ianya hanya akan diajar kepada orang yang tertentu yang mempunyai kesungguhan dan keperibadian yang Uncle Zin inginkan. Pembelajaran Blog tetap memberikan kemenafaatan pada peserta disamping itu peserta akan berpeluang untuk mengikuti KMM1 (Kumpulan Master Mind) Uncle Zin jika dipileh.

Satelah mempelajari Blog anda akan ditawarkan keplatform Next Level yang akan menjadikan anda seorang Newbie IM yang hebat! Tetapi ini semua terserah pada Anda untuk membuktikan kesungguhan Anda sabelum dipileh oleh Uncle Zin.

PS: Selepas sesi blog ini anda akan dipileh untuk pergi keIM Boot Camp yang anda akan ikuti bersama IM Underground yang lain pada bulan June. Walaupun harganya bernilai $5,000 kerana berbentuk bisnes in the box tetapi anda berpeluang untuk mengikutinya dengan harga kurang dari $300. Ini kerana Uncle Zin telah mendapat persetujuan dari IM2 ini untuk membantu anda. Saperti Uncle Zin katakan HANYA 6 orang sahaja!

Lakukan Tindakan yang betul SMS 97953416/ 97737841 sekarang juga!

No comments: