Saturday, April 10, 2010

PELANCARAN BISNES URM (USAHAWAN RUANG MEJA). NAK IKUTI PROGRAM URM?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

URM- Usahawan Ruang Meja

Apa yang Uncle Zin (Mentor IM) banggakan ialah satelah kami semua telah habis belajar blog 2 bulan lalu, kami semua tak puas dan tanya Uncle Zin "What Next". Pastu Uncle Zin syorkan "Mentorship Program sal IM" tanpa bantahan kami semua masuk Mentorship program UncleZin mengenai IM (Pemasaran Internet) dan sanggup pergi keKL kerana nak belajar dengan pakar IM kat sana. Lagi sekali kami tanya Uncle Zin "What's Next?"

Kami adalah anak didik Uncle Zin yang sangat Uncle Zin hurmati kerana ketidak puasan kami untuk menjadi Pakar IM dan Usahawan yang Hebat!. Walaupun dulu Uncle Zin tahu yang kita memang tak ada produk untuk dipasarkan.

Tapi sekarang semuanya berubah sebab kami dah tahu apakah itu Niche Market, dah tahu teknik sedut trafik, dah ada Sales Page atau Landing Page, dah tahu apa itu opt-in page, apa itu Funnel Marketing, dah tahu macam mana nak bena mailing list dan akhir sekali kami dah berani nak jadi usahawan!

Kami dah mempunyai Minda Usahawan yang tahu akan kekuatan Ilmu Pemasaran Offline dan OnLine.

Syabas untuk semua kerana walaupun modal tak seberapa tetapi sikap berani korang memang uncle Zin puji.

Syabas kepada

Imah (Lady Siber) yang memasarkan produk Sabun tahan ngantuk, Shampoo Noni untuk jadi rambut hitam sebagai niche market anda.

Pak Mat yang memasarkan Produk Komputer Bekas dan Pelayanan Khidmat baiki komputer on-line

Fatiah yang memasarkan Produk "flask" air alkali yang baik untuk kesehatan

Murfiah yang memasarkan produk untuk wanita yang unik dan hebat.

Mary yang memasarkan Tilam Ion untuk pesakit yang mempunyai masaalah tidur dan akhir sekali Mercuchillies yang memasarkan "Virtual Product" untuk membantu Newbie berjaya dalam IM.

Cuma Uncle Zin ingin sarankan ialah setiap langkah yang kami buat haruslah berpandukan perencanaan dan strategi yang betul dan dibuat dengan sungguh.

Gunakan "leverage" untuk memastikan kesinambungan perniagaan kami dan buat JV seberapa yang boleh kerana kita harus membena Business Relationship yang berasaskan Keukhwanan pembawa Rezeki untu semua kerana Rezeki itu memang milik Allah. Jadi hendaklah saling membantu antara satu dengan lain untuk kejayaan semua.

One for All and All for One! Semoga U All SUCCESS!

Jika anda ingin tahu mengenai Perniagaan URM - Usahawan Ruang Meja sila hubungi Uncle Zin ditalian 97953416 atau saya Pak Mat 97737841.

No comments: