Thursday, April 22, 2010

ANDA NAK BUAT PERNIAGAAN, TAPI TAK ADA MODAL. KAMI SEDIA MEMBANTU.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ANDA TAK ADA MODAL UNTUK BERNIAGA?

DiGUIS kami memberikan peluang untuk sesiapa sahaja untuk belajar berniaga tanpa modal tetapi ianya harus berlandaskan Produk Ahli GUIS. Ini kerana Ahli GUIS sanggup mengeluarkan modal dahulu untuk mendapatkan Produk itu. Contohnya saudari Fatiah.

Fatiah sanggup mengeluarkan modal pendahuluan yang bukan sedikit malahan ribuan untuk merealisasikan impiannya untuk memperkenalkan produk yang boleh memberikan kemenafaatan kepada konsumer.

AOK
PORTABLE ALKALINE IONIZER

Fakta: Air perlu dimurnikan, tapi mineral dikeluarkan bersama-sama dengan kontaminan, menyebabkan pencucian mineral dari rangkaian tubuh dan tulang.

Mengapa perlu minum air alkali? Alasannya sangat penting bagi haiwan, termasuk manusia, untuk minum air alkali adalah bahawa darah kami harus BERALKALI agar kita hidup, dan minum satu air alkali mempunyai kesan yang sangat besar pada pH darah kita. PH darah perlu berada dalam rentang yang sangat khusus 7,30-7,45. INI UNTUK MEMASTIKAN TAHAP OKSIGEN DITUBUH STABIL. Selain dari itu dengan minum air beralkali dapat juga menghindarkan penyakit.
Image and video hosting by TinyPic

Berbalik kepada bisnes AOK Flask yang kami usulkan ialah anda akan diberi satu platform Online Marketing yang boleh anda gunakan untuk Menjana Pendapatan Sampingan.

Antara yang anda akan perolehi ialah:-

1) Sales Page Percuma

2) Latihan Pemasaran Percuma

3) Pembayaran Komisi yang Lumayan

4) Lead/ Prospek diberikan secara percuma.

Oleh itu jika anda berminat untuk menjadi juru jual kami maka angkat telepon SMS 97953416 / 97737841 sekarang juga. Buatlah Keputusan yang bijak jika tidak berikan pada orang yang memerlukan.

No comments: