Wednesday, April 7, 2010

KENAPA ORANG GAGAL BERNIAGA DIINTERNET. SAYA SYORKAN MASUK KLAS YOK BUAT BLOG!!

Image and video hosting by TinyPic

Kesilapan yang paling besar yang selalunya usahawan yang ingin berniaga diInternet lakukan ialah tidak melakukan langkah yang betul untuk mulakan perniagaannya itu. Kebanyakannya telah mempunyai produk sendiri dan yakin dengan adanya platform internet bisnes nya dan buat blog sahaja dah memadai dan boleh berjaya! Uncle Zin cakap"Boleh!..BOLEH BELAH!". Uncle Zin tidak salahkan dorang sebab hype pemasaran internet ialah " Ianya Mudah, Ianya Senang, Ianya auto pilot, Ianya mempunyai risiko yang kecil dan lain2. Soalnya bukan kekuatan Internet yang harus dipersoalkan tetapi adakah Anda mempunyai Produk yang betul dan mempunyai permintaan yang ramai!

Untuk berjaya sabenarnya anda harus belajar bertahap-tahap untuk mengetahui pemasaran internet supaya anda akan lebih konfiden dan ilmunya senang diikuti kecuali memang anda mempunyai modal untuk menyuruh Pakar Internet buatkan.

Itu pasal dalam Pembelajaran Blog Uncle Zin apa yang ditekankan ialah bagaimana anda boleh mencipta niche market berdasarkan analisa permintaan yang sedia ada didunia internet untuk anda raihkan. Apa yang paling penting anda harus tahu apakah sumber pendapatan yang ada diInternet dan menggunakan platform mereka untuk menjana pendapatan.

Kenalilah beberapa cara untuk menjana pendapatan diInternet dan menggunakan platform Jaringan sosial utnuk mendapatkan jaringan yang lebih besar.

Jika anda ingin benar-benar berjaya dalam dunia IT ini , saya syurkan ikutilah kelas blog Uncle Zin yang unik, inovatif dan diluar kotak dimana untuk 3 sesi sahaja anda akan dapat membina platform Blog Perniagaan yang hebat!

Apakah langkah pertama untuk buat blog cara Uncle Zin disesi pertama ?

1. Mengetahui Niche Market Anda dan Kata Kunci yang terbaik untuk Produk Anda.

2. Mengetahui Potensi Market Anda.

3. Mengetahui Cara Menyediakan Blog Content yang hebat dengan menggunakan PLR.

4. Mengetahui Cara untuk Translasikan Artikel Bahasa Melayu.

5. Mengetahui Cara Dapatkan Grafik yang hebat diInternet.

6. Mengetahui Untuk Mendapat Video Content yang Percuma?

7. Mengetahui Cara Buat Blog Perniagaan Anda. Untuk pembelajaran blog disesi kedua dan ketiga, tunggulah saya update blog dihari lain. Sabar menanti ok.

Oleh itu jangan tunggu lama2 atau menjadi professor yang hanya buat kajian. Anda harus bertindak dan tel: 97953416 / 97737841 untuk temu janji atau daftar untuk kelas blog bersama Uncle Zin.

No comments: