Saturday, April 3, 2010

GUIS DAH ADA LOGO DAN BISNES KAD DENGAN FAKTOR 3M! OK TAK OK!!

Image and video hosting by TinyPic

Satelah 3 bulan bergerak dalam usaha-niaga secara sambilan sekarang GUIS telah melangkah ketahap "Next Level" iaitu melakukannya secara lebih serius.
Alhamdulillah Uncle Zin telah dapat membuat logo dan bisnes kad desain untuk ahli GUIS menggunakannya.
Untuk Ahli yang menjalankan perniagaan URM bolehlah menggunakannya untuk usahaniaga korang. Yang penting "mas kahwin" $10/bulan dikenakan kerana menggunakan alamatnya. Samentara 6 orang yang menjadi peneraju bisnes URM yang lain harus membayar "maskahwin" secepat mungkin kerana strategi pemasaran URM telah bermula. Oleh itu buatlah keputusan yang betul sabelum orang lain yang mengambil peluangnya.
Ingat peluang pemasaran Internet sangat lah luas dan berpotensi tinggi bahkan secara terus terang tidak ada perniagaan yang lebih hebat darinya kerana faktor 3M nya. Ia bukanlah perniagaan yang menjanjikan potensi pendapatan dimana akan menghabiskan masa kita dengan tindakan yang lebih merugikan kita tetapi tindakan yang penuh dengan Ilmu2 pemasaran yang hebat, Perniagaan-perniagaan yang benar-benar memberikan peluang yang hebat dan akhir sekali pembelajaran yang berterusan.
Yang paling penting " It is not about "The Company", Not about "The Product" & Not about "Empty Promises" " Tetapi mengenai Anda yang akan Membina Bisnes Anda dengan Memasarkan Potensi diri Anda dan ANDA JUGA yang akan meraihkan KEUNTUNGANNYA. Cuma melalui Uncle Zin, Anda dibantu oleh teman-teman anda yang mempunyai visi dan misi yang sama untuk sama-sama maju, sama-sama bergerak dan sama-sama meraihkan kejayaan dengan suasana kekeluargaan. Ok tak OK? Jika anda mempunyai pendapatan yang berbeza sila beri komen...(Untuk ahli GUIS sahaja)

No comments: